خانه > سرگرمی > بچه ها با غذاتون بازی نکنید !

بچه ها با غذاتون بازی نکنید !


بازی بچه ها در قبیله آدم خوار ها !

تا حالا دقت کردین که خیلی از کارهای ما ( کشورهای جهان سوم ) شباهت زیادی به بازی  بچه های قبیله داره ؟ !

پیوست : تفریح مردمان جهان سوم !

دسته‌ها:سرگرمی برچسب‌ها: ,
  1. یک حسن
    25 نوامبر 2008 در 17:09

    کلی خندیدم و ناراحت شدم !

  2. Achilles
    25 نوامبر 2008 در 23:01

    ولي من فقط خنديدم!

    براي ناراحتي، توي ايران هميشه يه چيزي هست؛ ولي براي خنده فرصت نيست…

  3. reza
    25 نوامبر 2008 در 23:14

    aakhe che rabti dare be jahane sevvom o aval
    laje adam ro dar miarin
    ah ah ha

  4. nskh
    28 نوامبر 2008 در 13:35

    من ديونه اين خلاقتت هستم..از كجا اين چيزا به ذهنت ميرسه….
    از خودم حال در و كردم….ايول
    راستي هفته آخريه كه تو اينجام….جمعه 15 آذر پر پر ميشم.

    ————————

    خوش به حالت❗
    امیدوارم منم بتونم یه روزی بیام پیشت !
    :((

  5. 30 نوامبر 2008 در 15:10

    سلام دوست عزیز
    کارتون واقعا حرف نداشت..اگه قبول میکنید خوشحال میشم با شما تبادل لنیک کنیم..
    عنوان لنیک ما : عکسهای کمیاب
    http://www.irandid.ir

  6. 30 نوامبر 2008 در 15:10

    سلام دوست عزیز
    سایت جالبی داری..اگه امکان داره می خواستم باهاتون تبادل لنیک کنم …عنوان لنیک ما : عکس های کمیاب دیدنی… به من خبر بدید تا در کمترین زمان لنیکتون کنم.
    http://www.nanjoon.com

  7. 30 نوامبر 2008 در 15:11

    سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه . می خواستم اگه امکان داره با هم تبادل لنیک کنیم. اگه مایل به تبادل هستی لنیک ما را با نام عکسهای بازیگران ایرانی لنیک کنید و به من خبر بدهید تا در کمترین زمان لنیک شما را در پارس عکس اضافه کنم. موفق و پیروز باشید.
    http://www.parsaks.ir

  8. 30 نوامبر 2008 در 16:33

    سلام میخواستم پیشنهاد بدم با وبلاگ من تبادل لینک کنید لطفا» اگر مایل به تبادل لینک بودید با عنوان» عکس های وحشتناک و ترسناک قتل اعدام » لینک کنید و در نظرات اطلاع بدید تا من هم شما رو لینک کنم كاش تو وبلاگت مينوشتي اگه كسي خواست لينكت كنه با چه اسمي لينكت كنه خدا نگهدار

  9. 4 دسامبر 2008 در 15:15

    دوست عزيز سلام من وبلاگ شما http://envision.ir رو لينك كردم لطفا» شما هم وبلاگ منو در پسر اريايي با نام «كليپ ها وداستان هاي وحشتناك» لينك كنيد
    با تشكر

    ————–
    لینک شدید .

  10. 5 دسامبر 2008 در 16:38

    سلام اقا ارشين جان من يه کمکي به من کن. تو يکي از وبلاگها خوندم که اموزشي افتاده بودي 04 بيرجند اگه ميشه بيا تو وبلاگم و يه خورده توضيح بده چگور جايي هست اخه من 18 اذر بايد برم.ممنون.

  11. 7 دسامبر 2008 در 01:18

    با سلام
    سایت آگهی نامه با شرایط زیر تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارد
    پیج رنک سایت ما در این دوره 2 شد اون هم به خاطر خوابیدن چند ماهه سرور در ماه های قبل که به لطف حضرت حق رفع شد
    سایت ما در ایران رتبه زیر 400 را دارا میباشد
    مشاهده رتبه سایت ما:
    از لینک زیر میتوانید رتبه سایت ما را در آلکسا مشاهده نمایید :
    http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/agahinameh.com

    شما هم ما را با عنوان
    آگهی رایگان
    و با آدرس
    http://www.agahinameh.com/
    لینک نمایید

    با تشکر آگهی نامه

    —————————————————————
    گروه تبلیغاتی آگهی نامه
    آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان و ویژه
    http://www.agahinameh.com
    برای سفارش بنر با ما تماس بگیرید
    tel: 09363763649
    tel: 09144149149
    email: ads@agahinameh.com

  12. nskh
    10 دسامبر 2008 در 12:09

    salam aziz del baradar
    bikhabarim azat…chera Update nemikoni webloget ro?

  13. 19 دسامبر 2008 در 11:08

    سلام قصد تبادل لینک داشتم با نام

    .:: شهر كامپيوتر|pccity.ir::.

    با لینک
    http://www.pccity.ir
    لینک کن بعد بگو تا با چه اسمی لینکت کنم
    منتظرما….

  14. amir
    7 آوریل 2009 در 15:15

    تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارم در صورت موافقت بنده را بانام
    علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک
    http://oonieknafar.blogfa.com
    لینک کرده سپس به من خبردهید تا شما را باچه نامی لینک کنم
    با تشکر ستوده

  15. 17 اکتبر 2009 در 16:29

    سلام .

    یه زمونی با هم تبادل لینک میکردیم . ولی شما لینک مارو از سایت خودتون چرا ورداشتین ؟؟؟؟

  16. 28 فوریه 2010 در 02:02

    جالب بود

  17. 10 ژوئیه 2010 در 19:08

    منم مایلم با شما لینک بازی کنم!!

  18. 4 فوریه 2011 در 16:21

    واقعا وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

