خانه > سرگرمی > نوستالژیک : موسیقی متن پت پستچی !

نوستالژیک : موسیقی متن پت پستچی !


شنیدم پت پستچی بازنشسته شده و الانم تو خونه سالمندانه !خیلی دلم گرفت ! با خودم گفتم بد نیست در مورد این شخصیت ماندگار دوران کودکی ام پستی بذارم !

پَت پُستچی (به انگلیسی: Postman pat) نام مجموعه تلویزیونی کارتونی عروسکی مخصوص کودکان می‌باشد که توسط کمپانی وودلند انیمیشن تولید شده‌است. هدف این سریال کارتونی کودکان پیش از دبستان بوده‌است و داستان‌های آن برپایهٔ کاراکتر پَت کلیفتون که یک شخصیت ساختگی که در دهکده‌ای به نام گرین‌دیل زندگی می‌کند می‌باشد.در ایران این سریال در اواخر دههٔ ۸۰ و اوایل دههٔ ۹۰ میلادی به نمایش درآمد و گویندگی آنرا خانم ژاله علو انجام داد که بسیار شبیه نسخهٔ اصلی می‌بود یعنی به جزء گوینده و پَت و یکی دونفر دیگر سایر شخصیت‌ها بدون صدا بودند.

ایــنجــا می تونین کاراکترهای این مجموعه رو ببینید !

پیوست : موسیقی متن رو از اینجا دانلود کنید !

پیشنهاد می کنم :

اولین پادکست گجمو ( بشنوید )

کشتن به بهانه قدیس بودن ! ( بخونید و ببینید )

دسته‌ها:سرگرمی برچسب‌ها: , ,
  1. 16 نوامبر 2008 در 12:40

    سلام آرسین عزیز.
    فک نمی کردم دیگه اینجا بنویسی » بخاطر ENVISION »
    خیلی به مغزم فشار آوردم،اما کارتون پتی نشد جز عصر حجر😀
    ممنون از لینک.

    ———————–

    سلام گجمو جان
    چرا عزیزم ؟!
    مگه میشه اینجا رو با این همه خاطراتی که با هم داشتیم فراموش کرد ؟❗

    خیلی به مغزم فشار آوردم،اما کارتون پتی نشد جز عصر حجر😀

    متوجه منظورت نشدم ؟!

  2. 16 نوامبر 2008 در 18:56

    سلام. غیر از پست‌چی‌ها که دست کم وقتی بازنشسته می‌شن می‌رن توی کارتون یا خانه‌ی سالمندان، افراد دیگه‌ای هم هستن که کسی تحویلشون نمی‌گیره و بعد از چهل سال کار مداوم دولتی و ملتی مجبور می‌شن برای رفع پیسی برن تو ورد پرس وبلاگ هفت‌شهر عشق درست کنن و دلشون رو خوش کنن به چن‌تا دوست و آشنا. از همون اوائل، لینک شما رو هم اضافه کردم و گاهی سر می‌زنم. زنده باشید.

    ————————

    سلام ، دوست عزیز و یا پدر بزرگوار کامنت غم انگیزی گذاشتید😦
    کاش آدرس وبلاگتون رو هم درست وارد می کردین تا من هم بتونم به تون سر بزنم !

  3. 16 نوامبر 2008 در 21:41

    اشتباه لپی بود !!
    جز کارتون عصر حجر که خیلی دوسش دارم و احتمالا سن شما قد نمیده😀 کارتونی بنام پتی بیاد ندارم.

    ———————-

    یعنی شما از عصر حجر اومدی گجمو جان :O
    شوخی کردم البته !

  4. 18 نوامبر 2008 در 15:10

    کار خوبی کردید٬ یادی هم از دوران کودکی. درضمن لینک ویکی نیز فوق‌العاده بود. ممنون

    ——————-

    شما هم کار بسیار خوبی کردی که به من سرزدی !

  5. 22 نوامبر 2008 در 12:43

    سلام
    به به دوباره اینجا زنده شده است🙂
    خوشحالمون کردی
    من بچه بودم عاشق این کارتون بودم، خیلی باحال بود یادش بخیر
    ممنون به خاطر موسیقی🙂

  6. ناشناس
    30 نوامبر 2008 در 15:25

    سلام. ببخشید آدرس ننوشتم، یه دلیلش اینه که آهسته میام آهسته می‌رم…! قبلاً هم سر زده بودین، فکر کردم یادتون هست. بعضی دوستای قدیمی که می‌شناسن سر می‌زنن، لطف شما هم تازگی نداره! اینم آدرس: http://7citiesoflove.wordpress.com

  7. علی اکبر بقایی
    4 دسامبر 2008 در 08:33

    سلام !خسته نباشید!
    به نظر میرسد فعالیتهایتان در اینترنت به دلائل درسی و غیره کمتر شده است.البته برای یک جوان اول از همه درس وتحصیل مهم است.
    موفق باشید

  8. طراوت
    1 سپتامبر 2009 در 18:14

    سلام اگه تونستین به منم سر بزنید
    400 شبنم دات بلاگفا دات کام 0(ببخشید که به فارسی نوشتم.

  9. 2 مارس 2010 در 19:08

    سلام دوست عزیز من مدیر سایت پیک تو پیکس . کام هستم آمار سایت ما روزانه 12000 بازدید در روز است . میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با:

    نام : گالری پیک تو پیکس
    آدرس : http://www.pic2pix.com

    لینک کن بعد از طریق فرم نظرات سایت لینکتو بزار تا سریعا لینک بشی .

    با تشکر مدیریت پیک تو پیکس . کام

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

