خانه > فرهنگ و هنر, سخن بزرگان > گــــنـــدم بیافشانیم … !

گــــنـــدم بیافشانیم … !


بیایید ما هم به این پند ارزشمند عمل کنیم

لقمان : سخنان سودمند را باید نشر کرد مانند افشاندن تخم گندم ، هر چند آب و هوا و زمین به رویاندن و بار آوردن دانه ها یاری نکند باز در گوشه و کنار خرمن ، سنبلها و خوشه های معدود سر دهد و خواهد رویید .

به نظر من این سخن نغز لقمان رو میشه برای فعالیت بهتر در بالاترین و دیگر عرصه های وب تعمیم داد ، پس بیائید همگی از این فرصت طلائی که مدیران عزیز بالاترین برای ما مهیا کرده اند  و یه سری از کاربران اون رو به اوج رسوندن به بهترین نحو استفاده کنیم .

لینک مطلب در بالاترین

  1. URCHIN7PC
    16 اکتبر 2008 در 22:12

    خوشحال می شدم که شما هم منو لینک کنید من شما رو لینک کردم خبر بده
    اگه خواستید لینکم کنید با URCHIN7PC
    موفق باشید

  2. 17 اکتبر 2008 در 23:17

    يكنفر لينك بالاترين را برام فرستاد…. ولي نميدانم چرا يادنگرفتم بايد چكار كنم..

    ————-
    متاسفانه متوجه منظورت نشدم😦 دعوتنامه براتون ارسال شده یا منظورتون چیز دیگه است ؟
    در ضمن این آیدی من در یاهو : goldenpap
    امری داشتی در خدمتت هستم .

  3. 18 اکتبر 2008 در 22:19

    جملات لقمان واقعا عالیه .

    از لقمان پرسیدند ادب از که اموختی گفت از بی ادبان.

    بازم منم و بازم کارت عالیه

  4. 19 اکتبر 2008 در 15:22

    با سلام

    من مشخصات وبلاگ خودمو میزارم اینجا . اگه مایل به تبادل لینک بودین با من تماس بگیرین .

    با تشکر
    آرا اوهانیان

    FazMide | Persian Music Download
    Link : http://www.FazMide.Org

    ————————

    شما لینک شدید

  5. 20 اکتبر 2008 در 11:42

    با سلام
    ممنون از لینک شما . من هم شمارو لینک کردم … فقط لطف کنین و عنوان لینک رو عوض کنین .
    عنوان : FazMide | Persian Music Download

    ——————-

    سلام .
    ادیت شد

  6. 16 نوامبر 2008 در 17:26

    درود
    با توجه به نزديكي مطالبتون با وب سايت كويرهاي ايران پيشنهاد تبادل لينك دارم
    پاينده باشيد

  7. 18 نوامبر 2008 در 20:51

    مدی تیشن ایران فیلتر شد !
    ما یک مجله عرفانی نوپا (3 ماهه) هستیم که احتیاج به یاری شما دوستان داریم. لطف کنید لینک ما را در وب سایتتون بذارید. سپاس

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

