خانه > گردشگری, تصاویر, جغرافيا > حـــمــام سنگی ، حمامی از میراث کهن !( ایرانگردی )

حـــمــام سنگی ، حمامی از میراث کهن !( ایرانگردی )


این حمام در طرف شرقی شهر گیوی میان باغات و کنار رودخانه گیوی قرار گرفته است . روزهای دوشنبه و جمعه به مردان و بقیه روزهای هفته زنان از این حمام استفاده می کنند . آب این حمام از دو چشمه، یکی گرم و دیگری سرد که ازمیان سنگها جاری است تامین می‌شود. آب این حمام معدنی و برای رفع سنگ کلیه مفید است. برخی از اهالی شهر آب ولرم آن را به خانه آورده و چایی درست می‌کنند. آب داش حمامی آبی است جادویی بطوریکه بعد از استحمام به قدری گرسنه می شوید که قادرید مانند رستم دستان گوری را ببلعید😉 کل ساختمان این حمام از سنگ بوده و از تاریخچه و پیدایش آن اطلاع دقیقی در دست نیست. درضمن برای شستشو موها دراین حمام نیازی به مواد شوینده نیست .

تصاویر فوق در سایز بزرگتر : یک دو سه چهار

  1. بهمن
    28 اکتبر 2008 در 23:55

    سلام وصد سلام به مردم گيوي اميدوارم كه هميشه موفق باشند .باباي

  2. زیباترین
    15 مارس 2009 در 16:07

    خیلی جالبه. مخصوصا اینکه هم اب گرم داره هم اب سرد

  3. saeed
    29 مارس 2009 در 16:40

    ممنونم ازت من خودم اهل گیوی می خواستم بدونم می شه خودتو واسم معرفی کنی

  4. saman.h
    30 آوریل 2009 در 16:13

    من از شما خیلی تشکر می کنم و از شما می خوام خودتون را به من معرفی کنید ای دی من:saman226 است

  5. farid sedghi
    13 ژانویه 2011 در 08:14

    خیلی قشنگه ولی کاش از کسایی که حمام می کنند از پشت عکس نمی گرفتین

  1. 13 اکتبر 2008 در 10:58
  2. 19 اکتبر 2008 در 09:21

پاسخی بگذارید

