خانه > سرگرمی > خاطره ای از روز قدس !

خاطره ای از روز قدس !


این ماجرا باعث شد تا هیچ وقت یادم نره که روز قدس آخرین جمعه ماه رمضونه !

زمانیکه داشتم برای آموزش نظام وظیفه به مرکز آموزش اعزام می شدم  رفقام گفتن سعی کن هر طور شده نگهبانی ندی ! علتش رو هم توی دوران آموزشی می فهمی … بعد از اینکه دوران آموزشی با تمام بدبختی هاش تموم شد و تقسیم شدیم ، رفتم پادگان تا خودم رو معرفی کنم توی پادگان با یکی از بچه های قدیمی روبرو شدم و شروع کردم به صحبت کردن از نحوه صحبتام و لباسام فهمید تازه اومدم پادگان ! بهم گفت خیلی شانس آوردی که حالا اومدی چون من راننده عقیدتی هستم وُ دارم میرم احتمال زیاد تو جایگزین من میشی ( آدمک حالت تهوع ) اولش خیلی ناراحت شدم اما بعدش با خودم گفتم ولش کن بابا باید هر طور شده خدمت رو مالوند چند لحظه بعد گفتند برو توی اتاق عقیدتی حــاج آقا کارت داره منم با کلی ترس و لرز رفتم تو اتاق وُ حاج آقا شروع کرد به کلی سئوال کردن اولش فک کردم سئوالهای شب اول قبره به هر حال با هر بدبختی که بود سئوالاتش تموم شد وُ گفت آخرین سئوال رو می پرسم باید سریع جواب بدی منم با اطمینان ظاهری و دلی پر از ترس گفتم بپرسید ! اونم گفت پارسال نهار روز قدس چی خوردی منم که کلی دستپاچه شده بودم وُ نمی خواستم فرصت رو از دست بدم گفتم : ماکارانی …. !

لینک مطلب در بالاترین

دسته‌ها:سرگرمی برچسب‌ها: ,
  1. 26 سپتامبر 2008 در 16:02

    عجب سوال مسخره ای کرده !

  2. 27 سپتامبر 2008 در 02:25

    ماكاروني رو خوب اومدي….حالا دستپاچه بودي يا راستشو گفتي ؟ D:

    ————

    آرسین : 🙂
    چی بگم . من اصلا اهل دروغ نیستم ، گناه داره رفیق
    در ضمن آدرس وبت رو در تنظیمات ت بذار ! من خودم این کار رو در قسمت ویرایش کامنت شما انجام دادم .

  3. 27 سپتامبر 2008 در 12:50

    اين سوال معروفيه پسر .. چطور نمي دونستي؟

  4. 30 سپتامبر 2008 در 12:57

    منون بابت راهنمایی. عکس قشنگی گذاشتید.

  5. 2 اکتبر 2008 در 05:44

    سلام دوست من . که ماکارونی خوردی ، آره ؟ یادته به لینک عشق زلال من رای دادی و گفتم به همه تون سر می زنم ؟ الان اومدم با تاخیر بسیار تشکر کنم .

  6. مهرانه
    4 اکتبر 2008 در 11:47

    حاج اقا:یه آبم روش!

  7. بیژن
    4 اکتبر 2008 در 14:30

    یک سوال ابلهانه (که اگر ازت بپرسن دوست داری طرف رو بزنی له کنی):

    خوب، بعدش چی شد؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

