خانه > علمی > دانلود روبـــاه آتشین (Firefox ) !

دانلود روبـــاه آتشین (Firefox ) !


موزیلا فایرفاکس مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FF فاير فاکس يک مرورگر است مانند همان «e» آبي روي دکستاپ تان يا همان اينترنت اکسپلورر! انها که از اينترنت اکسپلورر 7 استفاده مي کنند اين را بدانند براي مشاده ي تفاوت در سرعت بارگذاري صفحه ها و کیفیت نمایش کافي است که همين وبلاگ من را با دو مرورگر همزمان فرا خواني کنند تا متوجه تفاوت این دو مرورگر شوند ! برای اینکه از وبگردی لذت بیشتری ببرید توصیه می کنم نسخه جدید این مرورگر جادوئی رو هر چه سریعتراز ایـــــنــــجا دانلود کنید و از ایـــــنــــجا هم می تونید افزونه های جالب و کاربردی  رو برای مرورگرتون اضافه کنید !

دسته‌ها:علمی برچسب‌ها: , , ,
  1. 18 ژوئن 2008 در 19:31

    ba salam khedmate modireh mohtarame site

    agar mayel be tabadoleh link ya tabadoleh logo hastid

    begid ta ba ham hamkari konim

    lotf konid mozue linketun ra barayeh ma befrestid

    http://www.takro.net

    movafagh bashid

  2. 18 ژوئن 2008 در 22:11

    سلام به دوست خوبم پسر آریایی.
    کی گفته من تو رو فراموش کردم. سراغت رو از گجمو هم گرفتم. دلم برات تنگ شده بود. خوشحال شدم از اینکه در بالاترین دیدمت.

  3. 23 ژوئن 2008 در 09:27

    سلام
    خوبی برادر چه خبر احوال خوش میگذره بابت توصیحه این برنامه به بقیه دوستان دستت درد نکنه خیلی برنامه خوبی هست من خیلی وقت که از ورژن های مختلف اون استفاده می کنم.
    سلامت و پیروز باشی.

  4. 24 ژوئن 2008 در 10:24

    چه جالب نمیدونستم مخفف درستش fx

    ما یک فوتوبلاگ گروهی داریم از عکاسانی معمولی که می‌خواهند پیشرفت کنند

    با ما تبادل لینک می‌کنید؟ – منتظرتون هستیم

    آدرس فوتوبلاگ: http://www.akasee.ir

    موفق و شاداب باشید.

  5. 25 ژوئن 2008 در 16:23

    سلام

    دانلود ميكنم ممنون

  6. 27 ژوئن 2008 در 16:22

    من تا قبل از دانلود این از e7 استفاده می کردم که فکر کنم اشتباه می کردم! . . . . . . .

    ————-

    آرسین : فکر نکن که اشتباه می کردی !
    یقین داشته باش که اشتباه میکردی

  7. 1 ژوئیه 2008 در 02:00

    یه پست درباره ات آپ کردم
    منتظرتم
    .
    .
    .
    .
    .
    فوریه !!!

    ————–

    آرسین : چشم

  8. 1 ژوئیه 2008 در 16:13

    سلام , امیدوارم امتحانا خوب شده باشه.واقعیتش من تو مسنجر آیدی ندارم برای همین نمیتونم ادت کنم.راستی سربرگت رو چی کار کنم😉

    ————-

    آرسین : خیلی ممنون از این که به فکر من هستی
    راستش تغییرات عمده ای میخوام بدم ، حتما مزاحمت میشم

  9. 2 ژوئیه 2008 در 02:44

    درود.
    ما که پیشتر با فایرفاکس آشنا بودیم.
    حالام که از ورژن 3 استفاده می کنیم.
    (احوالات چطوره)

    ————–

    آرسین : درود بر یاس عزیز
    خوبی آقا ، چی عجب از این طرفا

  10. 2 ژوئیه 2008 در 10:12

    تو یه چند وقته نیستی ؟ کجایی ؟
    اصلا زنده ای یا مرده ؟

    ————–

    آرسین : سلام سیروس جان
    به شدت سرم شلوغ بود ، امتحانات ، مریضی و بد شانسی باعث شد نتونم چند وقتی بیام😦

  11. parsifa
    5 ژوئیه 2008 در 21:23

    سلام دوست عزیز و ورد پرسیه من شما رو لینک کردم امید وارم بهم افتخار بدین و منو لینک کنین ممنونتون میشم http://www.parsifa.wordpress.com

    ———————

    آرسین : سلام رفیق
    خیلی ممنون ، من هم در اسرع وقت این کار رو خواهم خواهد کرد فقط یادآوری کنید !

  12. mostafaalli
    6 ژوئیه 2008 در 11:12

    ا پس لینک من کو توی لینکدونیتون؟؟؟؟

    ————

    آرسین : علیک سلام
    سمت چپ رو ببین !
    در ضمن اسم جدید مبارک ، بسیار قشنگه

  13. 7 ژوئیه 2008 در 15:40

    سلام بر امین گرامی ، آقا ما دست به یه کاری زدیم گفتیم اول دوستان باخبر بشن بهتره، یه نگاهی به این صفحه بنداز خودت متوجه میشی
    http://sinac.wordpress.com/adv/

    ———————–

    آرسین : سلام سیناک جان
    کار جالبی انجام دادی ، حیف که تا مدتی نیستم !

  14. 9 ژوئیه 2008 در 15:37

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبي كه دادين!

    موفق باشين

    ———-

    آرسین : سلام دوست عزیز
    خواهش می کنم
    چشم

  15. 10 ژوئیه 2008 در 22:46

    سلام
    من شما رو لینک کردم پیج رنک من هم خوبه بازدیدم هم خوبه اگه میشه شما هم منو با نام عکس ، جک ، دانلود
    لینک کنید
    ممنون بای

  16. 13 ژوئیه 2008 در 11:28

    koja mitonam fire fox ro donlod konam

  17. 17 ژوئیه 2008 در 23:35

    کجایی پسر؟

  18. 18 ژوئیه 2008 در 13:04

    نیستی آرسین جان، بی خبر موندیم ازت!

  19. pirmoghan
    19 ژوئیه 2008 در 20:43

    سلام جناب
    اگر براتون امکان داره من رو هم به لینک هاتون اضافه کنید البته قبلش من این کارو انجام دادم وشما رو لینک کردم اگر تمایل داشتید لینک من رو هم قرار بدید با تشکر

  20. عمو هوشنگ
    23 ژوئیه 2008 در 19:21

    سلام
    کجایی پسر؟ نیستی …

  21. 25 ژوئیه 2008 در 12:38

    بازم که نیستی ؟
    مشروط که نشدی ؟

  22. 28 ژوئیه 2008 در 01:22

    سلام
    حالتون خوبه ؟
    اطلاعات جالبی بود ممنون
    م.فق باشید

  23. 28 ژوئیه 2008 در 18:50

    دوست عزيز

    مطالب خوب و مفيديداري. خوشحال ميشم نگاهي به وب تازه من بندازي و نظر بدي. وبلاگم حاوي خبرهايي از دبي هست.

  24. 2 اوت 2008 در 11:11

    سلام……………خوبی.خوشحال می شم بهم سر بزنی….باعث افتخارمه که اگه برا تبادل لینک موافق باشی……….امیدوارم افتخار بدی……….

  25. ناشناس
    5 اوت 2008 در 20:34

    salam khobi ma 2xx hastim khobi

  26. 7 اوت 2008 در 18:45

    سلام.

    آيا شما مايل به تبادل لينك هستيد؟
    در صورت تمايل به من email بزنيد تا من هم لينك شما را اضافه كنم.

    http://www.payamsara.com
    http://www.payamsara.com

    با تشكر.

  27. 14 اوت 2008 در 17:40

    با سلام
    من شما رو لینک کردم
    در صورت تمایل ما را با نام کار20 موبایل لینک کنید

  28. 15 اوت 2008 در 18:03

    با سلام به دوست عزیز مطلب جالبی بود
    من مدیر سایت Bikalak.com هستم
    خوشحال میشم با » بانک مقالات فارسی » ما تبادل لینک کنید http://www.bikalak.wordpress.com
    از شما و از همه دوستان wordpress دعوت می کنم به ما سر بزنند

  29. 18 اوت 2008 در 12:05

    سلام
    کجای پیدات نیست نکنه رفتی تو غیبت صغری باباتمومش کن دیگه.
    سلامت و پیروز باشی.

  30. 20 اوت 2008 در 12:08

    بدجوري كم پيدا شدي

  31. 23 اوت 2008 در 11:14

    سلام …
    با پست «حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم تموم شد …

  32. 27 اوت 2008 در 23:33

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
    با تشکر

  33. Kia Taheri
    28 اوت 2008 در 16:14

    من که سه ساله ازش استفاده می کنم و خیلی عالیه. روی لینوکس هم خوبه.
    پیش من هم میای ؟

  34. 31 اوت 2008 در 14:49

    تصاوير منتخب نشنال جيوگرافي خيلي خيلي جالب بود…

  35. 11 سپتامبر 2008 در 15:53

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  36. 13 سپتامبر 2008 در 00:26

    سلاااااام … دوست وبلاگ نویس خسته نباشید
    این یک دعوت نامه است از طرف این هفت نفر برای عضویت افتخاری شما دوست وبلاگ نویس در این وبلاگ …
    عضویت افتخاری در این وبلاگ به نحوی هستی که شما به چند سوالی که در مورد علایق و طرز فکرتون پرسیده میشه … شما بعد از جواب دادن به این سوالات اونا رو برای ما از طریق نظر بدهید وبلاگ ارسال میکنید … ما هم اونو در یه صفحه جداگونه به نام خودتون و با آدرس مستقل به عنوان شناسنامه شما قرار میدیم … این شناسنامه تا زمانی که شما به وبلاگ سر میزنید و در موضوعات هفته ای شرکت میکنید … تو وبلاگ میمونه تا از اون طریق اعضای افتخاری وبلاگ با شما ارتباط برقرار کنند و در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با شما به وبلاگتون سر بزنند …
    خود وبلاگ نیز هر هفته موضوع بندی میشه و با موضوعاتی طنز و سرگرم کننده منتظر نظرات اعضای افتخاری میماند … جوابهای اعضای افتخاری از طریق کامنت می باشد و نهایتا هر هفته 10 تا 20 دقیقه وقت وبلاگ نویسان عزیز را میگیرد … در پایان هر هفته، هفت کامنت برتر معرفی شده و از اعضای دیگر برای آشنایی با هفت عضو برتر برای حضور در وبلاگهای شخصیشان دعوت بعمل می آید …
    در ضمن این هفت نفر برای هر یک از اعضای افتخاری وبلاگ جشن تولدی با شکوه راه اندازی میکنه … در روز تولدتون ضمن پست تبریک به مناسبت تولد شما اعضای افتخاری دیگه رو هم مستقیما به وبلاگ شما دعوت میکنه … تا در روز جشن تولدتان حضور پرشور دیگر وبلاگان را به عنوان هدیه ای کوچک به شما پیش کش نماید …
    در ضمن در بخش تالار گفتگوی این وبلاگ میتونین به صورت زنده و خصوصی و عمومی با وبلاگ نویسان و اعضای افتخاری آنلاین دیگه چت کنین
    صفحات و شناسنامه های وبلاگ نیز به بخش گفتمان مجهز هست که از این طریق میتونین نظرات دیگران را در مورد خودتان شنیده و یا سوالاتشان را پاسخ دهید و برای دیگر اعضا نیز در صفحه خودشان پیام بگذارید …
    امیدوارم این دعوت نامه با پاسخ مثبت شما برای عضویت افتخاری وبلاگ این هفت نفر همراه بشه …
    پس خداحافظی نمیکنیم، چون منتظر حضور و البته عضویت افتخاریتان می مانیم ..

  37. 13 سپتامبر 2008 در 18:59

    سلام …خوب بود!
    مرسی🙂

  38. آلفو
    17 سپتامبر 2008 در 21:41

    دلا، رفیق سفر بخت نیکخواهت بس-نسیم روضه ی شیر از پیک راهت بس/وگر منزل جانان سفر مکن درویش-که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس
    سلام دوست گلم. تبادل لینک می کنید؟

  39. 18 سپتامبر 2008 در 01:19

    با سلام و عرض خسته نباشید و ضمن قبولی طاعات وعبادات من شما را با نام پسر آریایی در سایتم http://www.bia2funny.ir لینک کردم و از شما این خواهش را دارم لطف من را در سایتتون با
    عنوان (( برترین وبهترین سایت ایرانیان )) و به این لینک
    http://www.taklenz.com
    پیوند دهید.!

  40. Kia Taheri
    18 سپتامبر 2008 در 15:10

    لطف دارید شما

  41. 20 سپتامبر 2008 در 12:49

    سلام من شایان هستم
    وبلاگی دارم عاشقونه – ادبی – فرهنگی و مایلم با شما تبادل لینک کنم
    اگر شما نیز مایل بودین در وبلاگ من در قسمت نظرات اعلام کنید
    با تشکر شایان
    http://www.aviiin.blogfa.com

  42. 2 دسامبر 2008 در 20:00

    در پاسخ به هفت مهر٬ کامنتی که در بالا آمد است
    شما فرمودید «حداقل 750 هزار تومان ماهيانه با روندي صعودي»
    اگر 750 هزار تومان در ماه از نرم‌افزار شما درمی‌آید چرا آنرا می‌فروشید؟ چرا خودتان آنرا استفاده نمی‌کنید؟ نکند دلتان برای ما سوخته و نمی‌خواهید هیچ آدم فقیری بر روی کره زمین باشد؟! بابا رابین هود!
    آرسین جان بنده تبلیغات این‌چنینی را به هیچ وجه در وبلاگ خود نمی‌پذیرم٬ نه تنها آنها را رد می‌کنم بلکه آنها را Spam نیز می‌کنم تا ip آنها از طرف وردپرس مسدود گردد.

    ——————

    ممنون از تذکرت سینا جان
    spam شد !

  43. smit
    5 دسامبر 2008 در 02:48

    hatman barnameye hi download ra download konid

  44. amir
    16 مارس 2009 در 13:29

    mer30 tashakor faravan

  45. 26 مارس 2009 در 14:39

    با سلام و تبریک سال نو
    در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا پیام بگذارید.
    سایت بازار شهر با page rank: 4
    fh ja;v

  46. 26 مارس 2009 در 15:50

    با سلام و تبریک سال نو
    درخواست تبادل لینک دارم . در صورت موافق بودن پیام بگذارید.
    با تشکر

  47. مهسا
    24 آوریل 2009 در 19:22

    مرسی دوست عزیز

    ———

    خواهش

  48. امين
    14 اوت 2009 در 11:46

    عالي بود……………………………………

  49. 22 دسامبر 2009 در 11:52

    آیا پول بدیم تا برنامه روباه آتشین را دانلود کنید

  50. 22 دسامبر 2009 در 11:56

    لطفا برنامه ی روباه آتشین را برای من دانلود کنید

    متشکرم

  51. 28 دسامبر 2009 در 17:55

    خیلی از سایت شما ممنونم

  52. 28 دسامبر 2009 در 17:58

    مرگ بر سایت شما

  1. 21 ژوئن 2008 در 13:36
  2. 14 اوت 2008 در 13:18

پاسخی بگذارید

