خانه > اجتماعي > رو به خودم داد می زنم! این آینه است یا که منم؟!

رو به خودم داد می زنم! این آینه است یا که منم؟!


جبران خلیل جبران : گروهی از مردمند که اندکی از ثروت کلان خویش را می بخشند و آرزویی جز شهرت ندارند . این خودخواهی و این شهرت پرستی که به طور ناخودآگاه گرفتارش هستند بخشش آنان را ضایع می سازد .

حالا فکرش رو بکنید این ثروت کلان مالکیت اش از همین مردمی باشه که مورد بذل و بخشش قرار میگرند و یا گرفته اند!

دسته‌ها:اجتماعي برچسب‌ها: , , ,
  1. 12 ژوئن 2008 در 14:06

    سلام . . . .
    میخوام یه چیزی بگم نه حوصله نه شنیدن دارم نه حوصله ی فکر کردنت رو یه کلام ختم کلام «بله»
    اونم اینه:
    من یه چیزی حدود 1 یا 2 هفته قبل از اینکه بلاگم رو تو وردپرس بسازم تو بلاگفا ساخته بودمش که تا همین چند وقت پیش به حال خودش رها بود گفتم یه سری بهش بزنیم دیدم
    پیج رنکش شده 3 !!!!!
    آخه تنها پستی که توش بود این بود که گفتم برای دیدن وبلاگ باید به این آدرس برید.تازه تو هیچ جایی لینک نبود حتی تو خودم فقط تو خودش به من لینک بوده!!!!
    در هر صورت میخوام دوباره راش بندازم و از تو هم دعوت به همکاری کردم که مجبوری قبول کنی واسه همین ایمیلت رو بده تا username و password رو بهت بدم بعد خودت تغییر بده!
    منتظر جوابم یالا زود تند سریع!!!!

    ————————

    آرسین : سلام رفیق
    مبارک باشه !
    ممنون از اینکه منو لایق دونستی ، اما به خدا سرم خیلی شلوغه ، واقعا وقتش رو ندارم .

  2. مهرانه
    14 ژوئن 2008 در 09:24

    خبریه پسر این قدر سرت شلوغه؟ باباراستشو بگودیگه مبارکه ای شالاه .من که الان چشم فقطدنبال بذل وبخشش استاداست و دیگر هیچ.

    —————

    آرسین : آره 😉
    ای بابا خودت درس بخون تا منت استاد رو نکشی

  3. 14 ژوئن 2008 در 12:31

    سلام . . . . .
    امتحانا تموم شد یعنی یه رویا!…….
    در مورد بلاگ هم آقا جان خودت رو که آپ کردی اونم آپ کن! در هر صورت من برات یه اکانت میسازم!!!
    و
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    منتظرم . . . . . . .

    ————–

    آرسین : سلام محمد جان
    چی بگم ؟ به خدا سرم خیلی شلوغه ، من از خدا میخوام کنارت باشم …

  4. 14 ژوئن 2008 در 17:06

    سلام
    جالب نوشتی متاسفانه از این آدمها هم پیدا میشه، می دونی خوب دنیایی داریم همه جور آجیلی توش هست.
    سلامت باشی.

    —————-

    آرسین : سلام جارچی جان
    کم پیدایی رفیق ؟

  5. 17 ژوئن 2008 در 13:09

    السلام علیک یا اخی!…..
    باشه ما قبول کردیم سرت شلوغه یا بهتره بگم یکی طلبت😉
    ولی جیگر راسیتش ما خیلی دوست داریم اسممون محمد باشه ولی خوب چیکار کنیم , نیست دیگه!……
    میتونی پدرام صدام کنی😀

    ———————

    آرسین : سلام پدرام جان
    ممنون که و شرمنده پدرام جان
    باز هم معذرت که اشتباه کردم !
    چشم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

