روز معلم مبارک


معلّمي هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعي و تلاش اندوخته است. معلّمي عشقي است الهي و آسماني است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خويش روشنائي شب هاي تارِ جهالت و ناداني باشد. معلمّي، مهري است که از روز ازل با گل آدمي سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانايي، رهنمون شوند. براستي که معلّمي شغل نيست، عشق است.

پی نوشت : این پست و این دسته گل قشنگ رو تقدیم می کنم به تمامی معلمان عزیز به خصوص معلم اول دبستان ام خانم ربانی که در دبستان مهرگان ( شهید ناصر صفری ) مشهد شاگرد ایشان بودم و تقدیم می کنم به پدر عزیز و مهربانم و پدر جیران عزیز😉

  1. 1 مه 2008 در 11:17

    بهبه منم روز معلم رو به پدر شما تبریک میگم
    و به بابای جیران م تبریک میگم

    ————–

    آرسین : سلام سیروس جان
    ممنون از شما
    نمی دونی چقدر از دیدن کامنت ت خوشحال شدم
    کجایی آقا ؟

  2. یکی یدونه
    1 مه 2008 در 11:25

    «تقدیم می کنم به پدر عزیز و مهربانم و پدر جیران عزیز «

    هنوزم دست از شیطنت برنداشتی ها😉
    ارادت

    —————-

    درود نادر جون
    چرا ؟

  3. یکی یدونه
    1 مه 2008 در 13:16

    «چرا؟»
    خب دیگه چرا نداره که!!
    آدم شیطون که نمیتونه شیطنت رو کنار بذاره؛ میتونه؟!😉
    خیلی مخلصیم

    —————

    آرسین : قبول دارم شیطونم
    و شیطنت رو هم نمی تونم بذارم کنار
    اما شیطنت چی ؟
    به خدا شیطنتی نمی بینم❗😦

  4. 1 مه 2008 در 18:02

    من که از همه جا بی خبرم… نمیدونستم امروز روز معلمه….خوب شد نوشتی تا به چند نفر تبریک بگم..

    ——————-

    آرسين :
    واقعا ؟

  5. 2xx
    2 مه 2008 در 16:21

    سلام روز معلم برتمامی معلمان بر پدر شما وحتی بر تمام مادرا که چیز های زیادی به ما میاموزند مبارک

    ————–

    آرسین : سلام راست گفتی
    من مادر ها رو یادم شد بگم
    ممنون

  6. ZAHRA
    3 مه 2008 در 09:54

    من تا همين چند وقت پيش با معلم كلاس اولم همسايه بودم . جالبه نه!

    ————

    آرسین : آره خیلی جالبه
    خوش به حالت

  7. 4 مه 2008 در 17:10

    روز معلم رو به همه معلمان عزیز تبریک میگم .
    ببخشید که کمی تاخیر افتاد.

    ————–

    آرسین : خواهش می کنم ، این چی حرفیه
    همین که سر میزنی ممنون

  8. 22 مه 2008 در 13:32

    hi

  9. 22 مه 2008 در 13:39

    شاعری در کتابی گفته است . هر کسیکه شما را یک نقطه بیامو زاند ان مو لا توست.
    now in afghanitan there is no raspect the taecher.
    beacuse they are poor person in afghanistan
    با احترام جمشید محمدزی
    thanks for you
    good bye

    ———————

    آرسین :
    کاش قدر معلمان رو بیشتر می دانستیم !

  10. ناشناس
    13 مارس 2009 در 16:14

    لطفا به اين سايت هم سر بزنيد . و واقعيات تاريخ ايران را از زبان يك ايراني محقق بدون سانسور ملاحظه كنيد. ایران شناسی بدون دروغ – ناصر پورپیرار http://bizimsulduz.blogfa.com/post-2288.aspx

  11. ناشناس
  12. 27 مارس 2009 در 10:41

    سلام:

    خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عالي بود
    يا علي

  13. شادی
    21 آوریل 2009 در 16:01

    عالی است

  14. javad
    30 آوریل 2009 در 14:42

    روز معلم مبارک

  15. javad
    30 آوریل 2009 در 14:46

    روز معلم مبارک
    خیلی خوب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

