خانه > اجتماعي, تصاویر, سرگرمی > زلف بر باد مده !

زلف بر باد مده !


چندی پیش دو تن از دوستان عزیزم آریوبرزن و هیلی بیلی از من دعوت کردن که در بازی وبلاگی مشاعره شرکت کنم و پس از مدتی تونستم به دعوت این دوستان عزیز لبیک بگویم و در این امر خیر با شعری از حافظ شرکت نمایم …

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر

سرمکش تا نکشد سر به فلک فریادم

زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم

طرّه را تاب مده تا ندهی بر بادم

یار بیگانه مشو تا نبری از خویشم

غم اغیار مخور تا نکنی ناشادم

رخ برافروز که فارغ کنی از برگ گلم

قد برافراز که از سرو کنی آزادم

شمع هر جمع مشو ورنه بسوزی ما را

یاد هر قوم مکن تا نروی از یادم

شهره ی شهر مشو تا ننهم سر در کوه

شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس

تا به خاک در آصف نرسد فریادم

حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی

من از آن روز که در بند توام آزادم

در پایان من هم از دوستان عزیزم : یکی یدونه ، سیروس و دایی عزیزم مسعود مشهدی برای ادامه بازی دعوت می کنم .

واژه پیشنهادی ندارم : ( هر چه میخواهد دل تنگت بگو ! )

دسته‌ها:اجتماعي, تصاویر, سرگرمی برچسب‌ها: , , ,
  1. arastou
    3 آوریل 2008 در 17:35

    سلام
    وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید…
    من ارسطو هستم و شما رو لینک کردم، امیدوارم که این کار من دوطرفه باشد…
    پایدار و سبز باشید.

    ارسطو

    ————

    آرسین : سلام ارسطو جان
    ممنون، قابل شما رو نداره
    ممنون ارسطو جان، حتما
    متاسفانه آدرس وبلاگتون رو که نذاشتین
    همچنین

  2. یکی یدونه
    3 آوریل 2008 در 21:09

    سلام آرسین عزیز
    آقا من که از شعر سر در نمیارم عزیز؛ حقیقتش ار نثر هم چیزی سرم نمیشه 😉
    اما به چشم؛ فقط یه نوضییح کوچولو بده بدونم چکار باید بکنم
    ارادت

    ————–

    آرسین : سلام نادر جان
    منم سر در نمیارم، فقط کافی است یه کتاب از شاعر مورد علاقه ت کنارت باشه
    روی حسابی که کار رو سخت نکرده باشم انتخاب واژه رو به عهده خودتون گذاشتم
    اگر شعر مورد علاقه ای مد نظرت هست همون رو بذار

  3. 3 آوریل 2008 در 22:35

    salam
    zeba va jaleb bod sher hafez

    ————-

    آرسين : درود دوست عزيز
    روحش شاد

  4. 3 آوریل 2008 در 23:02

    به به؛ به به… این مشاعرۀ وبلاگی هم چیزی شد واسه خودش

    ———

    آرسین : سلام دوست عزیز
    متاسفانه من از عقب مانده های این بازی هستم 😦

  5. 3 آوریل 2008 در 23:23

    سُلام هم شعر زیبا هم عکس فوقالعاده مرسی

    ————

    آرسین : درود تارا جان
    ممنون از حضورت

  6. amoonashenas
    4 آوریل 2008 در 02:42

    زیبا بود
    خیلی

    ————-
    آرسین : متشکرم

  7. 4 آوریل 2008 در 15:14

    شعر زیبایی بود برادرزاده گلم.
    شما در وبلاگ خود از کپی رایت حمایت کردید که بسیار بسیار کار نیکو و پسندیده ایست،اما خودتون با نصب ویندوز در سیستم خودتون این قانون رو نقض کرده ای،درسته؟!
    آرسین عزیز،برادرزاده گلم،از من خرده نگیر،چون خودت میدونی که خیلی دوست دارم اما بدون که این موضوع به ذهن خیلی ها رسیده اما بهت نگفتند.
    دوست کسیه که عیب دوستش رو بگه.
    فدای تو.

    ———–

    آرسین : سلام عمو جون ، ممنون

  8. arastou
    4 آوریل 2008 در 17:28

    سلام آرسین جون
    هنوز حس و هال و هوای پت و متی در وجودم هستش…
    اینم آدرس وبلاگ
    http://arastou.wordpress.com
    قربونت ارسطو

    ———

    آرسین : سلام ارسطو جان
    انجام شد .

  9. arastou
    4 آوریل 2008 در 17:37

    راستی آرسین جان، چجوری توی این سیستم( وردپرس) من می تونم آهنگ بذارم.
    یعنی میخوام وبلاگم موزیک داشته باشه، که نمی دونم از کجای این ناکجا آباد کنترل پنل استفاده کنم…
    عزیز، یه مهری به ورز، به دل این ارسطو و وبلاگش…

    ——

    آرسین : از قسمت ویجت ها میتونی این کار رو بکنی :
    http://your blog .wordpress.com/wp-admin/widgets.php

  10. میلاد
    4 آوریل 2008 در 22:36

    دست از پا درازتر برگشتم!

    ———

    آرسین : خیلی خوشحالم 🙂

  11. 4 آوریل 2008 در 23:27

    چه شعری، در این غربتستان فقط شعره که میرسه به داد آدم

    ——-

    آرسین : درود بر شما
    در غربتستان جای ما رو هم خالی کنید .
    کاش در ننگستان هم کاربردی داشت .

  12. 5 آوریل 2008 در 07:05

    سلام براي آرسين
    يه اجازه كوچولو براي قرار دادن لينك پسر آريايي در دكوراسيون لازم دارم…

    —–

    آرسین : مایه بسی افتخار است تسنیم جان
    لطف می کنید .
    در اولین فرصت منم این کار رو خواهم کرد .

  13. 5 آوریل 2008 در 09:26

    پسر آريايي ، شما در دكوراسيون لينك شديد.

    ——

    آرسین : ممنون

  14. 5 آوریل 2008 در 11:46

    سلام ارسین جان اقا اونو برا شوخی گفتم اصلا جدی نبود که بازی منو ادامه ندادی واقعا جدی نگفته بودم
    همین

    —–

    آرسین : سلام سیروس جان
    خدا رو شکر که شوخی بود ، چون به شدت وجدان درد گرفته بودم .
    ممنون

  15. 5 آوریل 2008 در 13:20

    مرسی از اینکه برای من دعوتنامه بالاترین و پرشین گیگ فرستادید
    ممنون

    ——

    آرسین : خواهش

  16. 2xx
    13 آوریل 2008 در 20:56

    سلام ارسین جان چطوری رفیق کم پیدا

    ———-

    آرسین : سلام بر دوست نا آشنا ❗

  17. 2xx
    14 آوریل 2008 در 11:12

    انشا… بیشتر با هم اشنا میشیم عزیز

    ——–

    آرسین : انشاء الله ❗

  18. مهرانه
    15 آوریل 2008 در 08:57

    جگرم سوخت ياد از بي وفايي نكن كه دلم خونه

    ————-

    آرسین :
    متاسفم براتون

  1. 3 آوریل 2008 در 19:33

پاسخی بگذارید

