خانه > تصاویر, سرگرمی > تست : آیا شما مست هستید؟

تست : آیا شما مست هستید؟


sobrietytest1.jpg
اگر میخواهید بدونید هنوز مست هستید یا نه با دقت به تصویر فوق نگاه کنید !
اگر عکس رو به صورت طبیعی ببینید هنوز اثرات الکل در شما وجود دارد ، پس از حضور در بین مردم و سطح شهر خودداری کنید !!!

عکس از : مای کانفید اسپیس

دسته‌ها:تصاویر, سرگرمی برچسب‌ها: , ,
  1. میلاد
    29 مارس 2008 در 22:41

    طبيعيه آرسين جون،
    به خدا من مست نيستم!
    اول شدم…

    ————-

    آرسین : طبیعیه ؟ و مست هم نیستی ؟!!!
    مثل همیشه ، شمااولی

  2. 30 مارس 2008 در 01:16

    وبلاگ جالبی دارین . من البته مست نیستم !

    پیروز باشید .

    —————-

    آرسین : سلام افرا جان ، حتما ؟!
    موفق باشید
    و ممنون از لطف شما

  3. yekiyedone
    30 مارس 2008 در 08:10

    آقا ما مست و خراباتيم!

    —————-

    آرسین : سلام به نادر عزیز
    من خراب معرفتتم
    آقا خیلی لطف کردی

  4. 2 آوریل 2008 در 01:06

    خیلی جالب بود.

    ———————

    آرسین : فدات امیر جون
    حالا مست بودی یا نه ؟

  5. 2 آوریل 2008 در 12:31

    من چیزی نخورده بودم که دارم این تصویرو درست میبینم!!

    ———————

    آرسین : درست یعنی چطور ؟

  6. میثم
    2 آوریل 2008 در 13:15

    آقا ما مست نیستیم به خدا ایناها هم این تصویرو یه مرده زیشو میبینیم هم رو خط صاف میتونیم راه بریم ایناهاش —-___—___-_-_—_–___-_—-_
    خوب بید!

    ———————–

    آرسین : دمت گرم میثم
    از راه رفتنت مشخصه 🙂

  7. alone141
    2 آوریل 2008 در 16:25

    جلل خالق اين چرا اينطوري

    ————

    آرسین : چطوریه ❗

  8. mohammad
    2 آوریل 2008 در 16:33

    I wish iwas and could not see it poperly.but i’m not to be hunest I don’t like to drink

    ————-

    Arsin : Now , dont be upset , but try to be honest .
    Either you like to drink or not

  9. مرتضي تهروني
    2 آوریل 2008 در 20:08

    جالب بود جيگر

    ————

    آرسین : فدات بچه تهرونی

  10. 2 آوریل 2008 در 20:56

    يك وسيله خوب براي مچ گيريه!
    بده به گشت ارشاد

    ———

    آرسین : حتما
    همین یک کارم مونده 🙂

  11. 2 آوریل 2008 در 22:42

    آخیشششششششششششششش
    من مست نیستم…

    ————

    آرسین : اینطور که شما خوشحال شدی از مست نبودند
    حتما قبلا مست بودی و الان مستی ت پریده

  12. 2 آوریل 2008 در 23:03

    من دیروز که مست نبودم این عکس رو چپندر قیچی می دیدم، ولی امروز که مستم عکس رو درست می بینم!! ((:

    یعنی برم خودم رو به دکتر نشون بدم؟؟!!

    —————

    آرسین : سلام اردشیر جان
    باید هم همینطور می بود
    مستی و راستی
    اگر الان هم چپندر قیچی می دیدی باید خودت رو به دکتر نشون میدادی 🙂
    ممنون از حضورت

  13. redha
    2 آوریل 2008 در 23:23

    ما باده نخورده و چنین مستیم؟
    جالب بود .البته من مست نبودم ولی نمیدونم چرا سرگیجه گرفتم

    —————-

    آرسین : سلام ردها جان چون مست نبودید سرتون گیج رفته دیگه

  14. 2 آوریل 2008 در 23:38

    من وقتی با چشم نیمه باز نگاه می نکم طبیعی میبینمش…آرسین جان یعنی با چشم نیمه مست میشم؟؟؟؟

    من یه درخواستی هم دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.

    ——————–

    آرسین : چی جالب ، البته به نظرم زمانیکه انسان مست میشه بینایی ش هم تحت تاثیر قرار میگیره
    هوتاک جان متاسفانه من بچه تهران نیستم

  15. هومن
    3 آوریل 2008 در 03:40

    من هستم.
    ببخشيد مستم 😀

    ————————–

    آرسین : حالشو ببر 😀

  16. 3 آوریل 2008 در 09:33

    سلام.
    شرمنده از اینکه برای عرض ادب و گفتن تبریک سال نو دیر رسیدم،با این حال امیدوارم سال خوب و پر برکتی در کنار خونواده داشته باشی و باز امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهای شما هم باشه.
    سال نو بر شما و خونواده محترمتون هم مبارک

    ——————-

    آرسین : درود فراوان نثار عموی عزیزم
    ممنون از لطفت هر وقت که باشه
    همچنین
    سلام ما رو هم به زن عمو برسونید و عید رو بهشون تبریک بگین
    پایدار باشی عمو جان

  17. گارسون
    3 آوریل 2008 در 21:13

    من علاقه ی خاصی به مشروب جات دارم و هر چند روز یک بار دمی به خمره ی عرقهای دست ساز ارمنی های جلفای اصفهان می زنم امروز هم جای شما خالی چند پیکی زدم که هنوز هم ادامه داره! کمی تا قسمتی مست هستم اما کافی نیست باید چنتا دیگه بخورم

    ———–

    آرسین : سلام گارسون جان
    آقا به فکر سلامتی ت هم باش
    🙂

  18. محمد
    6 آوریل 2008 در 22:28

    ما که خراب مستی هستیم 2 تا2تا میخورییم 2تا2تا میبینیم

  19. مهرانه جون
    15 آوریل 2008 در 15:16

    نکنه تو از طرف منکراتی؟میخوای مچه مارو بگیری؟ای شیطون

    ———

    آرسین : خیلی زرنگی ❗

  20. 18 اوت 2008 در 02:37

    درود.
    *************
    _____________
    _____________
    _____________
    _____________
    _____________
    _____________
    _____________
    _____________

    **************
    این ورژن جدیدشه
    حجم مستی شما رو در واحد خط نشون میده!
    فقط کافی 7 ثانیه بهش خیره شی.

  21. ashkan
    23 مارس 2009 در 00:27

    خودتی

  22. sonia
    7 ژوئن 2009 در 12:30

    سلام ارسین

  23. محسن
    4 اوت 2009 در 22:27

    خیلی جالب بود . مرسی

  24. farzad
    11 اوت 2009 در 22:52

    man sag mastam ama tasviro 2tayi mibinam kharabe in tasvir

  25. یحیی
    12 سپتامبر 2009 در 13:10

    سلام مست شناس
    من چه مست باشم چه نباشم تصویر را اصل میبینم

  26. hasti
    29 سپتامبر 2009 در 19:45

    جالب بود. من مست نبودم اما حتي اگر مست هم مي بودم عكس رو خراب ميديدم چون عينكي هستم ود در حال حاظر عينكم گم شده

  27. نیکا
    16 مارس 2010 در 22:49

    عکس جالبی بود.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

