خانه > تصاویر, جغرافيا, سرگرمی > علت پيوستگي ابتدايي قاره ها به يكديگر كشف شد !

علت پيوستگي ابتدايي قاره ها به يكديگر كشف شد !



1022dfgdfgd-small.jpg
  1. 26 فوریه 2008 در 15:23

    سلام
    ايران افتاد سمت دختره اي واي

    آرسین : قبلا که اسم ایران رو به دلایلی می خواستند تغییر بدن حالا اگر این عکس و این نظر شما رو ببینند حتما یه فکری برای تغییر موقعیتش خواهند کرد

  2. DESERTER
    27 فوریه 2008 در 11:00

    این تصاویر جعلی است اقا..ما این ها را رد می کنیم اقا…خاک پاک میهن ما از این غرتی بازی ها نکرده در تاریخش …قبول نداریم این ها را آقا…این اهانت است به خاک ما ! …سفارتت را آتش می زنیم اقا ! ببین کی گفتیم اقا.

    ———

    آرسین : به به کفن پوش ها پیدا شدن

  3. 27 فوریه 2008 در 11:20

    درود
    عجب عکس جالبی، اینجوریشو دیگه ندیده بودم.

    ———

    آرسین : درود و سپاس دوست عزیز

  4. 27 فوریه 2008 در 18:29

    سلام ارسین جان کجای کم پیدا شدی . وقت کردی یه سری به ما بزن.

    ———–

    آرسین : من هستم رفیق شما نیستی من هر روز بهتون سر میزنم 🙂

  5. 27 فوریه 2008 در 22:37

    گفتم حالا قراره چه تئوری داغی ببینم…
    هی هی !

    ——–

    آرسین : سلام شایگان عزیز این نظریه هم کم چیزی نیست 🙂

  6. 28 فوریه 2008 در 01:13

    از شما به خاطر نظرات خوبتان تشکر میکنم

    ———-

    آرسین : سلام مهدی جان منظورتون در بالاترین بود دیگه ؟ خواهش می کنم رفیق 🙂

  7. 4 ژوئیه 2009 در 20:30

    کسی می خواهد زندگی را از دور بیبند واز ان لذت ببرد باید ان را از دور بنگرد جالبترین عکسها را بیابید موفق باشید.

  8. نگار
    27 سپتامبر 2009 در 15:10

    bro baba

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

