خانه > محلات قدیمی, گردشگری, تصاویر, جغرافيا > تصویری قدیمی از بلوار کشاورز ( الیزابت )

تصویری قدیمی از بلوار کشاورز ( الیزابت )


5.jpg
نهر کرج که بلوار الیزابت ( کشاورز فعلی ) بر روی آن احداث گردید
همان مکان دهه 40 شمسی
4.jpg

این رودخانه در زمان محمد شاه قاجار در پی گسترش و رونق تهران بعد از بوجود آمدن دو کوی جدید به نام های عباس آباد و محمدیه به جهت انتقال آب رودخانه کرج به تهران است که بعد ها به نام نهر کرج مشهور گردید ، نا گفته نماند آب روان میان بلوار کشاورز یادگار همان زمان است .

منبع : نشریه جغرافیایی شهر نگار صفحه 54

  1. 18 فوریه 2008 در 12:34

    كارت خيلي درسته دوست خوبم

    —————–

    آرسین : سلام داش ابهام ، شاگرد شما بودن همینه دیگه

  2. aaryoo
    18 فوریه 2008 در 12:40

    عالی بود این پستت رفیق . واقعن حال کردم . باز هم از این عکسای توپ آپ کن :> چاکریم

    ————————–

    آرسین : سلام سردار ممنون از لطفت داداش

  3. میثم کربلائی
    18 فوریه 2008 در 16:43

    good

  4. 18 فوریه 2008 در 17:54

    اولی رو ندیده بودم؛اما دومی رو چرا.
    واسه جوونهای امروز تهرون فکر کنم پست جالبتری بود.
    موفق تر از همیشه باشی

    —————————

    آرسین : به عمو عزیز چی عجب به کلبه حقیر برادرزاده ات سر زدی ، ممنون از دعای خیرت🙂

  5. مهدی
    18 فوریه 2008 در 19:34

    این عکسارو از کجا گیر میاری!؟! عالی بود ، یه نفر رو میشناسم که خیلی دنبال عکسای قدیمیه بلوار کشاورز بود.
    راستی من یه دعوتنامه بالاترین میخوام ، ممکنه برام بفرستی ، به هر حال ممنون😉
    این سومین بار بود که گذرم اتفاقی افتاد اینجا اما ایندفعه باید ADD کنم تو FAVORITES
    موفق باشی پسر آریائی

    ————————–

    آرسین : سلام دوست عزیز ممنون از لطفت ، در ضمن ایمیلتون رو چک کنید دعوتنامه ارسال شد امیدوارم استفاده بهینه ببرید🙂

  6. 18 فوریه 2008 در 22:25

    ياد آن همه دختر و پسر كه به گا رفتند به خير…

    —————–

    آرسین : !!!!

  7. مهدی
    19 فوریه 2008 در 03:39

    یک دنیا ممنون

    ———————-

    آرسین : خواهش می کنم رفیق

  8. DESERTER
    19 فوریه 2008 در 11:42

    ببین دودره کردن آب ما کرجی ها توسط این دژخیمان تهرانی چه سابقه ای دور و درازی داشته….! ای دزدای نامرد.

    ——————————

    آرسین : سلام رضا جان مگه شما بچه کرجی ؟

  9. DESERTER
    19 فوریه 2008 در 12:05

    آره..کرجی هستم با اجازت…. ضمنا عضو بالاترین هم نیستم متاسفانه…هیچ کس هم این بنده حقیر و بی نوا را دعوت نکرد 😦

    —————–

    آرسین : دمت گرم بابا ، من عاشق بر و بچز کرج هستم ، من بچه مشهدم ولی کرج خیلی اومدم و اکثر جاهاشو بلدم شما بچه کجای کرج هستی ؟ در ضمن ایمیلتون رو چک کنید براتون دعوتنامه زدم امیدوارم استفاده بهینه ببرید🙂

  10. ناشناس
    19 فوریه 2008 در 13:37

    جقدر خلوت بوده يادش به خير

    ———————

    آرسین :🙂

  11. 20 فوریه 2008 در 18:50
  12. محمد
    20 فوریه 2008 در 22:34

    واقا جالب بود این عکس مال چند وقت پیش بوده ؟؟؟

    ——————-

    آرسین : سلام دایی جون ، عکس پایینی مال تقریبا 46 سال پیشه و اولی دقیقا نمی دونم ولی حداقل مال 50 سال پیش باید باشه

  13. 21 فوریه 2008 در 00:00

    ببین آرسین،برادرزاده گلم!
    عمو دوست داشتنی تره یا اون رضا کچل که پوست هندونه گذاشته رو سرش؟! » مخلص آقا رضا هم هستیم »
    واسه اون دعوت نامه می فرستی اما واسه عمو نه؟!
    ما رو باش که یه وقتایی می بردیمت سزده بدر،دیگه نمی برمت!
    الان دلم می خواد گریه کنم و بگم چرا این دعوت نامه بالاترین رو تو ایمیل من در یاهو نفرستادی؟!
    موفق تر از همیشه نباشی اگر این دعوت نامه رو واسم نفرستی!
    دوست داریم.

    —————–

    آرسین : سلام عمو جان ، اول اینکه ایمیلت رو چک کن ، دوم اینکه خدا ازت نگذره اگر حرفمو باور نکنی ، خدا شاهده امروز قصد داشتم برات کامنت بذارم و ازت سئوال کنم که متاسفانه نشد😦

  14. 21 فوریه 2008 در 11:01

    جواني بهاري بود و بگذشت

    چقدر تو اون نهر شنا كرديم

    —————————–

    آرسین : آره یادش بخیر🙂

  15. 31 مه 2008 در 02:08

    سلام دوست گرامی
    در صورت امکان یک دعوت نامه هم برای من ارسال کنید

    ممنون و متشکر

    —————-

    آرسین : سلام دوست عزیز
    چشم
    خواهش
    لطفا جی میلتون رو چک کنید

  1. 28 مارس 2008 در 22:13

پاسخی بگذارید

