خانه > اجتماعي, تصاویر > تصویر روز

تصویر روز


tasadof.jpg

تصویر از : پسر آریایی

مکان : مشهد ، بلوار … ( شما بگید )

دسته‌ها:اجتماعي, تصاویر برچسب‌ها:
  1. mostafaalli
    12 فوریه 2008 در 08:34

    عکست اندکی نامفهومه

    ———————-

    آرسین : سلام مصطفی جان راست میگی من خودم بعد از اینکه عکس رو گرفتم یه مقداری گیج شدم ، فقط بسی تأمل لازمه🙂

  2. 12 فوریه 2008 در 11:47

    خبر گزاري ارسين

    به گزارش خبر گزاري ارسين امروز در طي بي احتياطي يكي از شهروندان عزيز در بلوار .. مشهد كاميون زرد رنگ از مسير خود خارج شده و عرض بلوار .. در مسدود كرد پليس در حال برسي و در پي عامل اصلي اين تصادف مي باشد …

    ميگم اقا اين كاميونم چقدر طولش زياد بوده نه ؟

    ————————–

    آرسین : سلام سیروس جان چی بگم دیگه همه چی روگفتی🙂 خیلی دوست دارم

  3. 12 فوریه 2008 در 13:00

    vala make chizi sar dar nayavordim

    ———————–

    آرسین : چرا😦

  4. 12 فوریه 2008 در 15:50

    یک پیشنهاد برو از بالای اون پل عابر یک عکس بگیر تا جزییات حادثه مشخص بشه😀

    ——————–

    آرسین : همین ایده رو داشتم وای اینقدر اونجا شلوغ شده بود که متاسفانه نتونستم

  5. پرواز
    12 فوریه 2008 در 16:26

    سلام گلم. جالب بود

    ——————–
    آرسین : سلام عزیزم ، ممنون از لطفت

  6. sadeq
    12 فوریه 2008 در 17:59

    اسم بلوارش رو نمی دونم اما می دونم کجاست .

    انتهای خیام و سپاد به طرف خروجی شهر به سمت کلات :D:D:D

    ———————

    آرسین : نه متاسفانه

  7. 12 فوریه 2008 در 18:28

    سلامی چو گرمای بخاری، عجب خبر مهمی دادی، پس الان مشهد راه بندان هست، پس من که تهران هستم باید حواسم باشه از فرعیها بندازم تا به ایت تصادف برنخورم!

    ————-

    آرسین : خواهش می کنم وظیفه بود ، بنزینی رو که به خاطر این مسئله صرفه جویی کردین به عنوان کادو ازتون قبول می کنم

  8. 12 فوریه 2008 در 22:14

    موفق تر از همیشه باشی
    ——————————-

    آرسین : ممنون تر از همیشه هستم عمو جان🙂

  9. محمد
    12 فوریه 2008 در 22:18

    فکر کنم سمت آخر ابوطالب پل که می روی به کل طبقه باشه هر جای که هست خوب سر کاری گذاشتی

    ———————

    آرسین : سلام محمد جان متاسفانه حدستان اشتباه بود .

  10. 12 فوریه 2008 در 23:27

    درود!
    http://1yas.wordpress.com

    ————————————-

    سپاس

  11. 15 فوریه 2008 در 11:58

    سلام آرسین جان
    فکر کنم بلوار شهید کلانتری باشه – ورودی میدان تلوزیون
    اون دیواره هم تربیت معلم خواهران است –

    ————————————

    آرسين : سلام كاظم جان كاملا اشتباه گفتي ، اينجا انتهاي بولوار جانباز نرسيده به ميدان قائم هستش

  12. 27 ژوئن 2008 در 09:37

    سلام خسته نباشيد آرسين جان عكسات مثل خودت واقعا جالب بود ممنون از همه زحماتت😉

    ——————-

    آرسین : سلام
    ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

