خانه > محیط زیست, تصاویر, جغرافيا, حیوانات > تصویر : پیش درآمد آدمکشی !

تصویر : پیش درآمد آدمکشی !


فیثاغورث : 

« مادامی که انسان ها ، قاتل بی رحم موجودات زنده رده پایین تر هستند ، هرگز به سلامتی یا صلح دست نخواهند یافت زیرا تا زمانی که انسان ها حیوانات را قتل عام می کنند یکدیگر را هم خواهند کشت ! در حقیقت آن که بذر کشتن و رنج می کارد نمی تواند عشق و شادی درو کند .»

پیوست : دانلود پک 55 تایی ، تصاویری از عشق بازی حیوانات!

به راستی ما انسانهای خودخواه تا به کی به خاطر رفاه خود باید چنین ستمکار و جنایتکار باشیم ، من که با دیدن این تصویر به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم شما رو نمی دونم تا چه حد تحت تاثیر قرار گرفتید ؟

  1. macromediax
    8 آوریل 2008 در 11:41

    صحنه درد ناکی بود .
    اگه تهران هستی پیشنهاد میکنم به یک رستوران بری که همه چیزش گیاهیه . رستوران هنرمندان … داخل پارک هنرمندانه . میدون فردوسی. خیابون ایرانشهر رو 300 متر بری بالا میرسی بهش .
    تمام غذاهای این رستوران از گیاهانه . حتی غذاهایی داره که شبیه گوشته . اما در اصل چیزی شبیه قارچ یا پنیرهای مخصوصی هست که مزه گوشت میده …. خیلی هم سالم تره و در ضمن برای سیر شدن ما آدما ، نیازی نیست که حیوانی کشته شه.

    ————–

    آرسین :
    سلام بر ماکرو مدیا
    آره خیلی صحنه دردناک و غم انگیزی بود .
    متاسفانه تهران نیستم ، ولی هر وقت بیام تهران حتما یه سر بهش میزنم .
    خیلی جالب بود . ممنون

  2. 8 آوریل 2008 در 12:45

    من هم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم..!!!!!
    گاهی خجالت میکشم از اینکه اسم من هم انسانه.

    ———-

    آرسین : امیدوارم که همه دوستان تحت تاثر قرار بگیرن ، جاله جان 🙂
    دقیقا !

  3. 8 آوریل 2008 در 12:45

    درود
    تصویر ناراحت کننده ای بود، یادمه یه نمودار در مورد خطرناک ترین موجودات دنیا دیده بودم، که اولین انسان بود، دومی اسب آبی، سومی پشه آنوفیل!

    ———-

    آرسین : درود لابدان عزیز
    اگه بتونی نمودار رو برام بفرستی خیلی خوب میشه .
    ممنون لابدان عزیز

  4. khorashad
    8 آوریل 2008 در 14:03

    خیلی متاثر کننده بود …. ولی جمله فیثاغورث خیلی جالب بود …

    ———

    آرسین : سلام خراشاد عزیز
    کاملا باهات موافقم .

  5. 8 آوریل 2008 در 14:32

    پسر شوکه شدم
    این چی بود
    برا شاخش کشتنش اره ؟

    ————-

    آرسین : نترس سیروس جان با تو کاری ندارن ( جوجو طلا )
    به این میگن کرگدن !
    آره ، مواضب باش تو رو به خاطر نوک طلایی ت نکشن 🙂

  6. mostafaalli
    9 آوریل 2008 در 08:59

    وحشتناکه

    ——–

    آرسین : وحشتناکه ❗ منظور همون غم انگیزه ؟

  7. 9 آوریل 2008 در 13:12

    باعث تاسفه

    ——
    آرسین : به به جارچی عزیز ، کم پیدایی ؟

  8. 9 آوریل 2008 در 14:04

    من مدتی با رستوران و کافی شاپ خانه هنرمندان که ذکر شد در ارتباط بودم. جدا میگم خیلی خیلی بهداشت رو رعایت میکنن. ولی زیاد غذاهای رستورانش خوشمزه نیستن.

    ————-

    آرسین : درود سروش عزیز
    احتمالا با ذائقه شما جور در نیامده است و شاید هم به خاطر این بوده که عادت ندارید به این مدل غذاها .

  9. سورنا
    9 آوریل 2008 در 14:14

    اگه کمی واقعه بین باشید می بیندی واسه اون کفشی که پوشیدی جنایات بیشتری انجام شده
    زندگی هست . همین

    ————-

    آرسین : درود بر سورنا ی عزیز
    خیلی موشکافانه به مطلب نگاه کردید ❗
    کفشهای پای من از مواد نفتی ساخته شده 🙂

  10. ZAHRA
    9 آوریل 2008 در 14:19

    سلام
    خيلي ناراحت كننده هستش . لطفا از اين جور چيزها ديگه نذار . آخه من خيلي حساسم .
    موفق باشي

    ———-

    آرسین : سلام زهرا خانم
    باور کنید قصد ناراحت کردن شما و هیچ کدام از دوستان دیگر رو نداشتم .
    خیلی ممنون از حضور سبزتان

  11. 9 آوریل 2008 در 17:15

    salam vaghe’an dardnak bood
    mitoonim baham tabadole link konim

    —————–

    آرسین :
    سلام ژنوس جان
    حتما

  12. 9 آوریل 2008 در 17:26

    انسانها بیشترشون اسم انسان و آدم را دارن یدک میکشن وگرنه بویی از آدمیت وانسانیت نبرده اند. به نظر من انسان وحشیترین و درنده ترین موجود روی زمین است.

    ——–

    آرسین : سلام امید جان
    کاملا باهات موافقم و این رو هم باید قبول کنیم که تنها موجودی است که می تواند 180 درجه تغییر کند .

  13. محمود
    9 آوریل 2008 در 19:12

    سلام
    وقنی میگن یکی از نامهای خدا قهاره باید باور کنیم
    واقعاً متاثر شدم
    چه طور باور کنیم که آدم کامل هستیم

    ——–

    آرسین : سلام محمود جان
    دقیقا !
    مطمئنا آدم کامل نیستیم

  14. key1one
    9 آوریل 2008 در 19:20

    هستم آرسین جون منم شارژ ای دی اس الم تموم شده
    خیلی بد شد که نمی نویسه
    من که حالم گرفته شد امیدوارم همینچوری که قول داده دوباره برگرده

    ——–

    آرسین : سلام کیوان جان ، شارژ کردی که انشاء الله ؟
    منم امیدوارم

  15. 9 آوریل 2008 در 20:16

    یه حیوونی رو برا غذا بکشن می‌تونم یه جای این کتم بذارم! ولی برای شاخ نه…

    قابل توجه فری‌چاقوکش!

    ———-

    آرسین : ایول به مرامت
    تو رو خدا فضانوردجان این جا خون ریزی به پا نکن

  16. 9 آوریل 2008 در 21:34

    سلام پسر خوب..
    مرسی از کامنت قشنگی که برام گذاشتی…

    ——-

    آرسین : سلام ژاله جان
    خواهش می کنم ، حس ام رو گفتم و آنچه که بر ذهنم آمد نوشتم

  17. 9 آوریل 2008 در 21:41

    سلام . . .

    من یه فروم زدم می خواستم خواهش کنم که منت بذارین بیان عضو شین!!!!تا اگه شد یه بحثکی را بندازیم .در ضمن از نظرات هم استقبال میشه.

    منتظرم . . .

    (راستی داداشی این الکد چیه؟!!!)

    درضمن مصداق این پستت باید آهنگ سیاوش قمیشی رو گوش داد.

    تابعد

    ————-

    آرسین : سلام دوست جان 🙂
    خیلی جالبه ، امیدوارم تو کارت موفق باشی .
    چشم حتما میام
    راهنمایی ت می کنم : Alecode
    آره دقیقا !

  18. 9 آوریل 2008 در 21:47

    واقعا تصویر تاثر انگیزی بود آرسین جان…

    ——–

    آرسین : به به آقا میلاد گل !
    چطوری آقا ؟
    اون پست خداحافظی ت رو خوندم خیلی ناراحت شدم 😦 بیا و در حق من خوبی کن و به کارت ادامه بده
    خیلی خوشحال شدم که الان دیدم کامنت گذاشتی

  19. 9 آوریل 2008 در 22:06
  20. 9 آوریل 2008 در 22:51

    چه تصویر دردناکی . . .

    —–

    آرسین : آی تی شوک عزیز شوک ه نشدی 🙂

  21. 9 آوریل 2008 در 23:39

    با دیدن این جمله «مادامی که انسان ها ، قاتل بی رحم موجودات زنده رده پایین تر هستند … » به یاد « توماس هابز » و جمله معروفش که می گفت : » انسان گرگِ انسان است » افتادم…

    ————-
    آرسین : بسیار زیبا هاشم جان
    ممنون از حضورت .

  22. 10 آوریل 2008 در 08:15

    انسانها عادت دارند هرچیزی را از نظم طبیعیش خارج کنند. هم در مورد خود هم سایر جانداران

    ———————–

    آرسین : دقیقا همینطوره صندوقک جان ، و جالبه که وقتی نظم طبیعی ش رو بهم میزنیم دوباره میخواهیم بهش نظم بدیم .

  23. yekiyedone
    11 آوریل 2008 در 02:29

    سلام آرسین عزیز
    زبان قاصره از بیان این همه جنایت
    وقتی انسانها به خود رحم نمیکنن …
    واقعا نمیدونم چی بگم 😦

    ————-

    آرسین : سلام عزیزم
    من هر وقت که اینطور مسائلی رو می بینیم واقعا متاثر میشم 😦

  24. علی
    11 آوریل 2008 در 03:00

    ما که دلمان از این صحنه ها این چنین بدرد می آید کمی هم باید به جنایات آخوندها در قتل عام مردم و جوانان ایرانی در 30 سال گذشته فکر کنیم و فکر سرنگون کردن آنها باشیم.

  25. 2xx
    13 آوریل 2008 در 20:41

    سلام ارسین جان واقعا دردناک بود

    ———-

    آرسین : سلام
    درد ش رو اون کرگدن بد بخت چشیده 🙂

  26. مهرانه
    15 آوریل 2008 در 09:49

    از اين ابوالبشر هر كار كه بخواي برمي ياد اينم يه كيش

    ————-

    آرسین : ابوالبشر بدبخت که 10000سال پیش مرده 🙂

  27. atoosa
    16 آوریل 2008 در 15:11

    faghat mitonam begam moteasefam akhe be che gheymati??

    ——-

    آرسین : خودخواهی ه دیگه 😦
    به قیمت کشتن دیگران

  28. 2xx
    16 آوریل 2008 در 19:33

    سلام چطوری رفیق؟کم پیدا؟

    ——–

    آرسین : سلام
    هستم در خدمتون

  29. 2xx
    23 آوریل 2008 در 20:00

    آرسین : سلام این ایمیل منه arsin.wordpress@gmail.com و اینم آیدی ه منه در یاهو : goldenpap

  30. R.A
    15 دسامبر 2009 در 17:33

    خیلی مزخرفه

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه